Diagonal kistdekoration i rosa

Den andra kistdekorationen jag gjorde var av mindre storlek och skulle ligga diagonalt över kistlocket.

Jag satte i den blötlagda oasisen i hållaren och jobbade ut med grönt (salal och plumosus). Jag satte även i amaranthus som hängde ner längst båda sidor.



Efter det började jag sätta i mina rosor i en genomgående linje över dekorationen.



Jag satte även i rosor "fram" och "bak" på dekorationen. Utöver rosor använde jag mig av anastasia och ranunkel. Ranunkel är en av de finaste blommorna jag vet, det är bara så synd att den ska vara så bångstyrig att arbeta med ;)




Som pricken över i:et satte jag i klängliljor och lät en amaranthus slingra över dekorationen (:



Jag tyckte att den här kistdekorationen var underbart vacker!

Kistdekoration förresten? Titta så fin den blev som dekoration för ett bröllop eller fest när jag lånade Jennifers höga bord för att ta kort ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0