Repetition av begravningsbukett

I onsdags fick vi bland annat testa på att göra en begravningsbukett igen, men med fria händer. Jag brukar ju ha lite svårt att välja "rätt" material när jag ska göra buketter, men i onsdags gick det faktiskt bra - inget spring fram och tillbaka för att byta blommor ;) Arbetet i sig tyckte jag gick bra! Det kändes bra redan från start och jag märker själv att jag sakta men säkert börjar jobba upp ett bättre tempo.
Precis som med kransen så skulle läraren "bedömma" hur bra man hade gjort, och jag gick jättemycket beröm vilket kändes superbra ^^,



Kommentarer
Postat av: E

Fin blogg, vill du göra ett bloglovin'byte? =) kram!

2011-11-05 @ 10:47:16
URL: http://elleneliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0