Update!

Ack, ack! Nu har här med bloggandet fallit i glömska igen, det har varit många roliga bollar i luften och bloggen har helt enkelt blivit bort-prioriterad...
Men jag tänkte ge en liten update över saker som hänt, och förhoppningsvis kan jag hålla igång bloggandet nu framöver :)

Efter att jag och Carola hade haft vår lilla butik i skolan fick vi äran att följa med vår fina lärare Maria på en inspirationsmässa på Arena i Skövde. Det var superkul! Så himla mycket folk! Jag har nog aldrig pratat non-stop så länge som jag gjorde den dagen, även om det var med olika personer :)
Tyvärr tog jag inga bilder den dagen.. jag hann helt enkelt inte med ^^,

Vi har verkligen kommit igång med exponeringskursen med Anna-Karin nu, i början av mars fick vi alla göra en varsin mini-exponering med valfritt tema. Jag gjorde en exponering till en tebutik med kombinerat fik med hög mysfaktor.




Vi har även läst mycket om färgpsykologi och färglära, det har varit riktigt intressant!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0