Repetition av buketter

Hela torsdagen förra veckan fick vi ägna åt att repetera olika typer av buketter. Vi fick välja fritt bland alla blommor och bestämma själva vilka typer av buketter vi ville göra. Vi hade en prislista att jobba efter, vilket gjorde det hela lite klurigare eftersom vi tidigare har satt priser efteråt. Om vi ville skulle vi även ta tid på oss själva för att se hur snabbt vi arbetade.

Jag tyckte att det var en riktigt skön och välbehövlig dag! Jag har känt att buketterna är det som jag har svårast för - jag tycker att det är lite svårt att välja ut material som jobbar bra ihop, och blir sällan riktigt nöjd med resultatet. På grund av det gjorde jag i slutändan bara två buketter (en kompakt och en solitär) som jag lät vara. De andra buketterna gjorde jag, klippte upp, gjorde om, klippte upp, gjorde om, klippt... ja, ni fattar ^^,

Men den kompakta buketten blev jag riktigt nöjd med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0