Repetition av begravningskrans

Idag fick vi ta upp dekorationen som vi gjorde på cypresskransen förra veckan för att göra den på nytt. Den här gången skulle vi jobba mer självständigt, och när vi kände oss klara skulle Fredrik "bedömma" hur bra vi hade lyckats.

Det som var svårt var att få ut blommor i den långa linjen, eftersom vi använde samma blommor som förra gången så var de redan nerkortade vilket gjorde att det inte fanns så många långa att använda sig utav.

Jag tyckte att det var jättekul att göra dekorationen förra veckan, och tyckte nog att det var ännu roligare idag när man bara kunde köra på utan att läraren hade genomgångar eller att man själv körde fast. Jag tyckte att jag hade ett bra tempo och blev riktigt stolt över mig själv - lite coolt vad man redan kan lyckas slänga ihop på några timmar ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0